Witamy na Ark:Survival Evolved - Polska Wiki

Ark:Survival Evolved - Polska Wiki została stworzona specjalnie dla fanów ARK: Survival Evolved. Artykuły są (tymczasowo) w większości przetłumaczoną na j. polski wersją artykółów z oficjalnej wiki gry ARK: ark.gamepedia.com. Życzymy miłych doznań

Administracja

Czym jest ARK?
ARK: Survival Evolved to gra z gatunku survival, która oferuje ogrom możliwości. Nasza postać trafia na nieznaną jej wyspę, pełną prehistorycznych stworzeń i (w trybie gry PVP) wrogo nastawionych graczy. Aby przetrwać, musimy budować bazy, zbierać surowce, oswajać dinozaury jak i polować na nie, atakować bazy innych graczy i bronić własnej. Gra wyszła z fazy Early-Access trwającej ok. 2 lata dnia 29 sierpnia 2017 roku.

Wskazówki

  • Dopiero zaczynasz przygodę z edytowaniem wiki? Zajrzyj do Centrum Pomocy, aby nauczyć się wszystkiego co musisz wiedzieć o budowie wiki.
  • Przejrzyj obecnie istniejące kategorie, aby dowiedzieć się jakie narzędzia masz do swojej dyspozycji i jakie strony zostały już utworzone.
  • Odwiedź główna kategorię administracyjną, która zawiera wszystkie najważniejsze narzędzia pozwalające utrzymać wiki w dobrej formie.
Zawartość
Ostatnie zmiany
Jak pomóc?

Pomóż nam i spróbuj rozbudować tę wiki.

Możesz także pomóc rozbudować tę wiki poprzez edytowanie zalążków artykułów.

Wyróżniony obraz
800px-The Island Topographic Map
==
==
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.